بلاگ

انیمه های محبوبی که در 2024 پخش می شوند

انیمه های محبوبی که در 2024 پخش می شوند

انیمه های محبوبی که در 2024 پخش می شوند

Uzumaki - یک انیمه ترسناک جدید

(اعتبار تصویر: جونجی ایتو (Viz Media))

در زیر تقریباً تمام انیمه‌های مهمی که در سال 2024 به نمایش در می‌آیند، نمایش داده می‌شود.انیمه های محبوبی که در 2024 پخش می شوند که حتما باید تماشا کنید از فهرست بازی‌های ویدیویی آینده نتفلیکس – Devil May Cry و Tomb Raider هر دو – تا برخی از محبوب‌ترین‌های قدیمی و چهره‌های جدید. 

ما به ترتیب حروف الفبا شروع می کنیم و این به این معنی است که شاید با داغ ترین انیمه امسال شروع کنیم: فصل 2 Arcane.

فصل 2 محرمانه

فصل 2 محرمانه

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

تاریخ انتشار: نوامبر 2024

فصل 2 Arcane را کجا تماشا کنیم: نتفلیکس

Arcane، انیمه‌ای که در دنیای League of Legends اتفاق می‌افتد، پس از اکران در نوامبر 2021 موفقیت‌آمیز بود. سه سال بعد، بالاخره در حال دریافت پیامدهای درگیری بین شهرهای Piltover و Zaun هستیم – و دو خواهر گرفتار شدند. در وسط: وی (هیلی استاینفلد) و جینکس (الا پورنل). تریلر فصل 2 Arcane در اوایل سال 2024 منتشر شد که یک “افزایش کابوس‌وار” و یک خط داستانی اصلی برای Singed را به نمایش می‌گذارد. انیمه های محبوبی که در 2024 پخش می شوند منبع 

Beastars فصل 3

Beastars فصل 3

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

تاریخ انتشار: 2024

کجا می توان فصل 3 Beastars را تماشا کرد: نتفلیکس

سال 2024 سالی است که با Beastars خداحافظی می‌کنیم، انیمه‌ای که در دنیایی از حیوانات انسان‌نما اتفاق می‌افتد و به تنش‌های فزاینده بین گوشتخواران و گیاه‌خواران نگاه می‌کند. این سریال بر روی گرگ خاکستری دوست داشتنی لگوشی و رابطه پیچیده او با خرگوش هارو در مدرسه چریتون تمرکز دارد.از دیگر انیمه های محبوبی که در 2024 پخش می شوند هستند .

Bleach: Thousand-Year Blood War قسمت 3

Bleach: Thousand-Year Blood War قسمت 3

(اعتبار تصویر: Viz Media)

تاریخ انتشار: 2024

کجا می توان Bleach: Thousand-Year Blood War قسمت 3: Hulu / Disney Plus را تماشا کرد

بله، بلیچ همچنان ادامه دارد و بله، هنوز هم شگفت انگیز است. اقتباس از قوس پایانی ادامه دارد و ایچیگو برای «درگیری» بازگشته است. اولین تریلر در جامپ فستا منتشر شد و یک تیزر مهیج برای نبرد پیش رو بین قهرمان داستان ما و امپراتور Wandenreich، Yhwach ارائه می دهد.

Blood of Zeus فصل 2

خون زئوس

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

تاریخ انتشار: 15 می 2024

کجا می توان فصل دوم Blood of Zeus را تماشا کرد: نتفلیکس

بعد از چرخش مربوط به دوقلوها در پایان فصل اول، Blood of Zeus قرار است به مجموعه انیمیشن های رو به رشد نتفلیکس اضافه شود. با توجه به اینکه هرون همچنان در حال چرخش است و خدایان برای پسر زئوس تیراندازی می‌کنند، وقتی فصل دوم Blood of Zeus در بهار امسال منتشر می‌شود، همه چیز در حال تبدیل شدن به یک پرخوری به اندازه المپ است. انیمه های محبوبی که در 2024 پخش می شوند را می توانید از وبسایت یولایکت دانلود کنید.

Blue Exorcist فصل 3

Blue Exorcist فصل 3

(اعتبار تصویر: Studio VOLN)

تاریخ انتشار: در حال انجام است

فصل 3 Blue Exorcist: Crunchyroll را کجا تماشا کنیم

طرفداران Blue Exorcist مطمئناً صبور بوده اند. فصل اول در سال 2011 پخش شد و فصل دوم در سال 2017 به نمایش درآمد. پس از یک وقفه طولانی دیگر، فصل جدید حماسه رین، پسر شیطان را ادامه خواهد داد. با بازگشت به آکادمی True Cross منتظر صخره ها و شگفتی های وحشیانه بیشتری باشید.

Blue Exorcist در حال حاضر در حال اقتباس از Shimane Illuminati Saga است و قسمت های جدید هر هفته در Crunchyroll نمایش داده می شود.

کلاس درس نخبگان فصل 3

کلاس درس نخبگان

(اعتبار تصویر: Lerche)

تاریخ انتشار: در حال انجام است

فصل 3 Classroom of the Elite: Crunchyroll را کجا تماشا کنیم

همانطور که از نام ممکن است پیداست، Classroom of the Elite بر گروه دبیرستان پرورش پیشرفته متروپولیتن توکیو تمرکز دارد، تسهیلاتی که برای پرورش بهترین و درخشان‌ترین ژاپنی‌ها طراحی شده است. متأسفانه برای کیوتاکای تازه وارد، او در کلاس 1-D – ‘D’ برای ‘Defective’ است. فصل سوم کمان مانگا را که اولین سال تحصیلی را پوشش می دهد، کامل می کند.

دنداندان

دنداندان

(اعتبار تصویر: Science SARU)

تاریخ انتشار: اکتبر 2024

دنددان را کجا ببینیم: TBA

آیا این می تواند انیمه بزرگ بعدی در سال 2024 باشد؟ Dandadan بیش از 3 میلیون نسخه فروخته است و فرضیه عجیب آن – مومو و اوکارون که به ترتیب به ارواح و بشقاب پرنده ها اعتقاد دارند، قبل از تماس با poltergeists و فرازمینی ها در میان یک رمان عاشقانه – ثابت شده است که مورد توجه خوانندگان قرار گرفته است. همه چیز برای انتشار در اکتبر امسال آماده است.

خوشمزه در سیاه چال

خوشمزه در سیاه چال

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

تاریخ انتشار: در حال انجام است

Delicious in Dungeon: Netflix را کجا تماشا کنیم

امسال با Delicious in Dungeon، مجموعه‌ای انیمه‌ای جذاب که بر تلاش برای نجات فالین ماجراجو از شکم هیولا متمرکز است، شروع به کار کرد. در طول راه، گروه قهرمانان در حالی که هرچه چند سانتی متر به سیاه چال نزدیک می شوند، برای مهمانی غذاهای وسوسه انگیز و غذاهای خوش طعم درست می کنند.

Demon Slayer فصل 4

شیطان کش

(اعتبار تصویر: Ufotable/Aniplex)

تاریخ انتشار: بهار 2024

کجا می توان فصل 4 Demon Slayer: Crunchyroll را تماشا کرد

یکی از محبوب ترین انیمه های دنیا، Demon Slayer، داستان تانجیرو، پسری را روایت می کند که پس از برخورد با شیاطین قاتل با یک تراژدی خانوادگی روبرو می شود. او به همراه دوستانش اینوسوکه، زنیتسو و خواهر نیمه دیو نزوکو، با کمک گروه قهرمان جنگجویان هاشیرا، تصمیم گرفتند تا به شیاطین درجه بالایی حمله کنند.

فصل 4 گامی دیگر به سوی تبدیل شدن تانجیرو به هاشیرای تمام عیار خواهد برد. کمان آموزشی Hashira با نام مناسب در بهار امسال با اولین قسمت به عنوان بخشی از مینی فیلم “To the Hashira Training” در ماه فوریه در سراسر جهان پخش خواهد شد.

شیطان ممکن است گریه کند

شیطان ممکن است گریه کند

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

تاریخ انتشار: 2024

کجا می توان Devil May Cry: Netflix را تماشا کرد

چند سالی طول کشید تا دانته روی پرده‌های ما بیاید، اما تقریباً به آنجا رسیده‌ایم. البته، شیطان در جزئیات است، اما همه چیز به اندازه کافی امیدوارکننده به نظر می رسد: اقتباس از بازی نمادین هک اند اسلش Capcom در سال 2024 راه ما را طی می کند و دانته جوان تری را نمایش می دهد. استودیو میر که بیشتر به خاطر کارش در The Legend of Korra شناخته می‌شود، زنده خواهد شد.

دراگون بال دایما

دراگون بال دایما

(اعتبار تصویر: انیمیشن Toei)

تاریخ انتشار: پاییز 2024

کجا می توان Dragon Ball Daima: TBA را تماشا کرد

یک سری جدید Dragon Ball در سال 2023 برای بزرگداشت چهلمین سالگرد این فرنچایز معرفی شد.

خالق آکیرا توریاما فاش کرد که نمایش پس از کوچک شدن گوکو و دوستانش در «دنیای جدید» برگزار خواهد شد. در اواخر امسال منتظر هیجینک های کوچک باشید.

فریرن: فراتر از پایان سفر

فریرن: فراتر از پایان سفر

(اعتبار تصویر: دیوانه)

تاریخ انتشار: در حال انجام است

فریرن: فراتر از پایان سفر: کرانچی رول را کجا تماشا کنیم

دومین سری از انیمه فانتزی فریرن در ژانویه آغاز شد و داستان ماج الف فریرن را ادامه می‌دهد که پس از شکست دادن پادشاه شیطان، از بازگشت و دیدن گروه قهرمانانی که در کنارش می‌جنگید یا پیر می‌شوند یا می‌میرند، دردناک است. به دلیل طول عمرش، او به شمال سفر می کند تا آخرین وداع با یکی به نام هیمل داشته باشد. در طول راه، او به کشف بیشتر جهان و دوستی با افراد جدید می پردازد.

از من تا تو فصل 3

از من به تو

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

تاریخ انتشار: 2024

فصل 3 از من تا تو را کجا تماشا کنیم: نتفلیکس

از من تا تو که با نام دیگر کیمی نی تودوکه شناخته می شود، یک درام عاشقانه برشی از زندگی است که ریسمان های قلب را به خود جلب می کند. این شامل ساواکو ترسو و خجالتی است (به دلیل شباهتش به موجودی از حلقه، با نام مستعار “ساداکو”) در میان یک رابطه شکوفا با همکلاسی محبوب Kazehaya از پوسته خود بیرون می آید.

علیرغم اینکه فصل دوم در سال 2011 به پایان می رسد، فصل سوم آن اواخر امسال به نتفلیکس می آید. 

کایجو شماره 8

کایجو شماره 8

(اعتبار تصویر: Production IG)

تاریخ انتشار: آوریل 2024

کجا می توان Kaiju No. 8: Crunchyroll را تماشا کرد

یکی از محبوب‌ترین مانگای سال‌های اخیر، Kaiju No. 

در دنیایی که توسط حملات مداوم کایجو ویران شده است، کافکا هیبینو در نهایت تصمیم می گیرد تا درجه برای نیروی دفاعی کسب کند. تا به حال، او تنها بخشی از Monster Sweeper، خدمه پاکسازی است، در حالی که دوست دوران کودکی او مینا آشیرو کاپیتان می شود. پس از یک حادثه، کافکا باید یک راز هیولایی را از دوستان و همکارانش پنهان کند…

کنگان عاشورا فصل دوم قسمت دوم

کنگان عاشورا

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

تاریخ انتشار: 2024

قسمت دوم فصل دوم کنگان عاشورا کجا تماشا کنیم: نتفلیکس

نیمه دوم فصل دوم انیمه Kengan Ashura قرار است در اواخر امسال رتبه های انیمیشن نتفلیکس را تقویت کند. گرفتار نشد؟ داری از دست میدی داستان اوهما تاکیتا، یک گلادیاتور مدرن است که فقط به عشق مبارزه و نابود کردن حریفانش وارد مسابقات می شود. این وحشیانه است، با یک قلاب قاتل – یک قوس مسابقات با جایزه ویژه در جایگاه قدرت – درست به اندازه دست راست خود اوهما.

پادشاهی فصل 5

پادشاهی فصل 5

(اعتبار تصویر: انیمیشن DanedeLion)

تاریخ انتشار: در حال انجام است

کجا می توان فصل 5 Kingdom: Crunchyroll را تماشا کرد

یکی از پرفروش‌ترین مانگای تمام دوران، Kingdom – نوشته و تصویر شده توسط Yasuhisa Hara – دوره تاریخی “دولت‌های متخاصم” در چین باستان را اقتباس می‌کند. فصل پنجم حماسه را ادامه می‌دهد و بیشتر از نبردهای حماسی و دسیسه‌های سیاسی سریال را به نمایش می‌گذارد.

استادان جهان: انقلاب

استادان انقلاب کیهانی

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

تاریخ انتشار: در حال حاضر

کجا تماشا کنیم Masters of the Universe: Revolution: Netflix

با قدرت Grayskull، سری دنباله He-Man امسال بازگشته است – و وعده می دهد که He-Man و Skeletor را در نبردی برای اعصار در مقابل یکدیگر قرار دهد. 

قهرمان ما در فصل جدید بر سر دوراهی گیر افتاده است: آیا او بر اترنیا به عنوان alter-ego عضلانی خود حکومت می کند یا به عنوان آدام؟ هر اتفاقی که بیفتد، همه چیز یک انفجار پر هرج و مرج از رنگ ها و ضرب وشتم است که شبیه آن چیزی است که در دهه 1980 مخاطبان را مجذوب خود کرد.

طلوع ماه

طلوع ماه

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

تاریخ انتشار: 2024

طلوع ماه را کجا تماشا کنیم: نتفلیکس

این می تواند بهترین انیمه ی خواب سال باشد. طلوع ماه حول محور جک می چرخد، مردی که پس از از دست دادن خانواده اش به لطف جنگجویان شورشی بر اساس ماه، در ارتش نام نویسی می کند. با این حال، او به زودی متوجه می شود که بهترین دوست سابقش اکنون در طرف مقابل جنگ است. این استودیو توسط Attack on Titan’s WIT زنده شده است. بعداً در سال 2024 منتظر آن باشید.

موشوکو تنسی فصل 2، قسمت 2

موشوکو تنسی

(اعتبار تصویر: Toho)

تاریخ انتشار: 7 آوریل

کجا می توان فصل دوم موشوکو تنسی، قسمت 2: کرانچی رول را تماشا کرد

موشوکو تنسی با یکی از عجیب‌ترین پیش‌فرض‌های انیمه‌ای که در یک دقیقه دیده‌ایم، داستان مردی بی‌خانمان را دنبال می‌کند که در دنیایی فانتزی تحت نام Rudeus Greyrat تناسخ پیدا می‌کند – و قصد دارد از شانس دوم خود نهایت استفاده را ببرد. قسمت دوم فصل دوم ماه آوریل امسال روی Crunchyroll عرضه می شود.

My Hero Academia فصل 7

آکادمی قهرمان من

(اعتبار تصویر: استخوان ها)

تاریخ انتشار: 4 می 2024

فصل 7 My Hero Academia: Crunchyroll را کجا تماشا کنیم

در حالی که ممکن است ستاره My Hero Academia در مقایسه با برخی دیگر از همتایان نام‌های بزرگی که در سال‌های اخیر بر این رسانه تسلط داشته‌اند رو به زوال باشد، شونن ابرقهرمانی احتمالاً با سبکی عالی به سمت پایان بازی خود پیش خواهد رفت. قطعاً در حال اقتباس از قوس ستاره و راه راه است که قهرمان همنام آمریکا را نشان می‌دهد و در اواخر امسال به کمان حماسی جنگ نهایی نزدیک‌تر می‌شود، زیرا ابرقهرمانان ما در حال تمرین همچنان به این موقعیت می‌رسند.

یک تکه

یک تکه قوس سر تخم مرغ

(اعتبار تصویر: Toei)

تاریخ انتشار: در حال انجام است

کجا تماشا کنیم One Piece: Netflix

One Piece، انیمه طولانی‌مدت با حضور دزدان دریایی پادشاه میمون D. Luffy که در حال جستجوی دور و بر افسانه‌ای One Piece در کنار خدمه کلاه حصیری خود است، از مرز 1000 قسمت عبور کرده است. اکنون در حال تطبیق قوس جزیره Egghead است.

در خلاصه داستان نتفلیکس آمده است: “یک ماجراجویی جدید در جزیره آینده “Egghead”، محل آزمایشگاه دانشمند نابغه دکتر Vegapunk. چه چیزی در انتظار خدمه کلاه حصیری است؟

Oshi no Ko فصل 2

Oshi no Ko فصل 2

(اعتبار تصویر: دوگا کوبو)

تاریخ انتشار: 2024

کجا می توان فصل دوم Oshi No Ko را تماشا کرد: TBA

خراب کردن فرضیه Oshi No Ko به چیزی که یکی از ذهن‌آمیزترین پیچش‌ها در سال‌های اخیر بود، ضرر می‌رساند. نیازی به گفتن نیست که به اختصار آن را ادامه می دهیم: انیمه بر روی دو دوقلو تمرکز می کند که خود را درگیر دنیای بت های پاپ می یابند و همه به طرز خوشمزه ای در یک راز قتل پیچیده شده اند. فصل دوم در حال تنظیم است که از نظر ما باید تماشا شود.

Pokemon Horizons: The Series

Pokemon Horizons: The Series

(اعتبار تصویر: The Pokemon Company)

تاریخ انتشار: 7 مارس 2024 (اکنون در بریتانیا منتشر شده است)

Pokemon Horizons: The Series: Netflix را کجا تماشا کنیم

خیلی وقته، خاکستر! جاده پر پیچ و خم که پسر مورد علاقه پالت تاون در نهایت به استاد پوکمون تبدیل شد، سال گذشته به پایان رسید. اکنون پوکمون هورایزنز عصر جدیدی را آغاز می‌کند و لیکو درون‌گرا را می‌بیند که با تاکلرهای قدرتمند Mighty Volt و کاپیتان آن پیکاچو در جهان سفر می‌کند.

پاسخ: هیولا

پاسخ: هیولا

(اعتبار تصویر: Studio Deen)

تاریخ انتشار: آوریل 2024

Re: Monster: Crunchyroll را کجا تماشا کنیم

انیمه عاشق یک isekai خوب است – ژانری که غالباً یک قهرمان داستان را به دنیای دیگری منتقل می کند – و Re: Monster امسال باید دقیقاً در بالای جدول باشد. پس از مرگ، کاناتا خود را در یک دنیای فانتزی دوباره متولد می‌کند، اما نه به عنوان یک شوالیه یا یک قهرمان سنتی. نه، او یک جن است. رو که به تازگی نامش را گرفته است باید برای زنده ماندن تلاش کند و به سرعت به محیط جدید خود عادت کند – در غیر این صورت خطر مرگ برای بار دوم وجود دارد.

انیمه ریک و مورتی

ریک در Rick and Morty: The Anime

(اعتبار تصویر: شنای بزرگسالان)

تاریخ انتشار: 2024

انیمه Rick and Morty: Adult Swim را کجا تماشا کنیم

ریک و مورتی اغلب در انیمه فعالیت داشته است، با مجموعه شنای بزرگسالان که مجموعه‌ای از شورت‌های درخشان (و معتبر) را در سال‌های 2020 و 2021 ارائه می‌کند. با استقبال از استقبال، یک سریال 10 قسمتی سفارش داده شد. انتظار داشته باشید که در سال 2024 شاهد ماجراهای دیوانه وار بیشتری از ریک و مورتی باشید.

زمین شنی

زمین شنی

(اعتبار تصویر: Hulu)

تاریخ انتشار: بهار 2024

Sand Land: Disney Plus را کجا تماشا کنیم

اگر فیلم اصلی سرزمین شنی را ندیده اید، این دو به یک است. این فیلم به کارگردانی توشیهیسا یوکوشیما، مانگای شونن آکیرا توریاما خالق Dragon Ball را زنده کرد و قرار است امسال اکران شود. 

این مجموعه انیمه که دنیای Sand Land را به تصویر می کشد و کلانتر آن از شیاطین برای جستجوی منبع آب جدید کمک می گیرد، همچنین در سال 2024 به دیزنی پلاس می آید.

تسطیح انفرادی

تسطیح انفرادی

(اعتبار تصویر: تصاویر A-1)

تاریخ انتشار: در حال انجام است 

محل تماشای Solo Leveling: Crunchyroll

آیا شاهد ساخت یک کلاسیک جدید هستیم؟ Solo Leveling حول محور “ضعیف ترین شکارچی جهان” Sung Jinwoo می چرخد ​​که در یک سیاه چال سطح بالا فروتن می شود. خوشبختانه برای او، او به طور تصادفی با سیستم برخورد می کند، برنامه ای که به او اجازه می دهد تا سطح خود را بالا ببرد و جدول را به دشمنان خود تبدیل کند. این مانگا قبلاً به دلیل سرعت، اکشن و پیش‌فرض منحصربه‌فردش مورد تحسین طرفداران قرار گرفته است. در اینجا امیدواریم که بتواند به رسانه متحرک ترجمه شود. صادقانه؟ علائم اولیه در واقع بسیار امیدوار کننده به نظر می رسند. 

جوخه انتحاری ایسکای

هارلی کوین در فیلم جوخه انتحار ایسکای

(اعتبار تصویر: برادران وارنر ژاپن)

تاریخ انتشار: 2024

فیلم Suicide Squad Isekai: TBA را کجا تماشا کنیم

حالا این خارج از میدان چپ است. ضدقهرمانان و شروران جوخه انتحار – از جمله جوکر و هارلی کویین – در یک ترکیب جدید جذاب با انیمه رفتار می کنند. همه اینها توسط WIT، استودیو پشت سه فصل اول حمله به تایتان، زنده شده است.

در خلاصه داستان آمده است: “در شهر پر جنایت گاتهام، آماندا والر، رئیس ARGUS، گروهی از جنایتکاران بدنام را برای یک ماموریت گرد هم آورده است: هارلی کوئین، ددشات، صلح‌ساز، کلیفیس و کینگ شارک. این ابر شروران به قلمروی ماورایی فرستاده می شوند که از طریق یک دروازه به این جهان متصل است. این دنیای شمشیر و جادو است که در آن ارک ها غوغا می کنند و اژدهاها بر آسمان حکومت می کنند – یک ISEKAI!

تریلر جدید Suicide Squad Isekai را هم اکنون تماشا کنید .

That Time I Got Reincarnated as a Slime فصل 3

آن زمان من به عنوان یک اسلایم تناسخ پیدا کردم

(اعتبار تصویر: هشت بیت)

تاریخ انتشار: بهار 2024

کجا می‌توان «The Time I Got Reincarnated as a Slime» فصل 3: Crunchyroll را تماشا کرد

انیمه ای با یکی از جذاب ترین عناوین موجود بازگشته است. ماجراهای ریمورو را ادامه می دهد. برای یادآوری: او پس از کشته شدن به عنوان یک لجن در دنیایی خیالی دوباره متولد شد. اتفاق می افتد. اکنون، او پادشاهی به نام طوفان را راه اندازی کرده و به عنوان یک لرد شیطان در جایگاه خود نشسته است. او این بار با چه تهدیدها و دشمنانی روبرو خواهد شد؟

هفت گناه مرگبار: چهار شوالیه آخرالزمان 

هفت گناه مرگبار: شوالیه های آخرالزمان

(اعتبار تصویر: Telecom Animation Film)

تاریخ انتشار: در حال حاضر

محل تماشای هفت گناه مرگبار: چهار شوالیه آخرالزمان: نتفلیکس

ادامه فیلم The Seven Deadly Sins چندین سال پس از شکست پادشاه شیطان رخ می دهد. با رسیدن صلح به کملوت، پسر جوانی به نام پرسیوال با شوالیه ای مرموز روبرو می شود که سفری حماسی را آغاز می کند که می تواند بریتانیا را برای همیشه تغییر دهد. اولین تریلر فیلم The Seven Deadly Sins هم اکنون برای تماشا در دسترس است.

The Witcher: Sirens of the Deep

The Witcher: Sirens of the Deep

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

تاریخ انتشار: اواخر سال 2024

کجا می توان The Witcher: Sirens of the Deep: Netflix را تماشا کرد

گرالت برگشت! این بار صداپیشه بازی The Witcher داگ کاکل برای این ماجراجویی که در جریان وقایع فصل 1 The Witcher اتفاق می افتد، صداپیشگی می کند.

در Sirens of the Deep، گرالت پس از بررسی یک سری حملات بین دو پادشاهی متخاصم گرفتار می شود. از یک طرف، انسان ها. از سوی دیگر؟ مردمان آبکی.

Tomb Raider: The Legend of Lara Croft

Tomb Raider: The Legend of Lara Croft

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

تاریخ انتشار: 2024

محل تماشای Tomb Raider: The Legend of Lara Croft: Netflix

ما اطلاعات زیادی در مورد انیمه Tomb Raider در آینده نمی دانیم، اگرچه به نظر می رسد که از ریبوت سال 2013 الهام گرفته است. هیلی آتول در نقش باستان شناس غارتگر بازی می کند. 

برج خدا فصل 2

برج خدا

(اعتبار تصویر: Telecom Animation Film)

تاریخ انتشار: جولای 2024

قسمت دوم Tower of God: Crunchyroll را کجا تماشا کنیم

تابستان به طور سنتی بیشتر یک دوره بی‌ثبات برای انیمه است، اما فصل جدید Tower of God حداقل به این معنی است که در جولای امسال باید منتظر چیزی باشیم.

پس از اینکه دوستش راشل وارد برج مرموز دنیای خود می شود، بم برای نجات او به راه می افتد. فصل اول با یک پیچ و تاب بسیار زیبا به پایان رسید – یکی که ما اینجا آن را اسپویل نمی کنیم – و اگر در فصل دوم نتیجه داد، این می تواند انیمه ای باشد که می تواند بقیه را تحت تاثیر قرار دهد.

تی پی بون

TP BON

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

تاریخ انتشار: 2024

کجا TP Bon را تماشا کنیم: Netflix

تی پی بون احتمالا خیلی خیلی سریع تخیل بینندگان را جذب خواهد کرد. این دارای یک فرض منحصر به فرد است – یک دانش آموز دبیرستانی در یک آژانس مسافرتی در زمان ثبت نام می شود تا به نجات جان افراد در دوره ها و مکان های مختلف کمک کند – و همچنین هنر عالی، بازیگران مغناطیسی و تم قاتل. چه چیزی را دوست ندارد؟

اوزوماکی

اوزوماکی

(اعتبار تصویر: شنا بزرگسالان/Production IG/Drive)

تاریخ انتشار: 2024

کجا می توان Uzumaki: Toonami/Adult Swim را تماشا کرد

زمان آن فرا رسیده است که این لیست کمی بیشتر طعم وحشت داشته باشد. اوزوماکی در اعماق شهر (خوشبختانه خیالی) کوروزو چو و تاریخ پرشور آن با ماوراء طبیعی شیرجه می‌رود. این توسط هنرمند افسانه‌ای مانگای ترسناک جونجی ایتو نوشته شده است، بنابراین دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم اگر اواخر امسال برسد، ما را بترساند.

انیمه های اکران در سال 2024

هایکیو

(اعتبار تصویر: Production IG)

در حالی که به اندازه سال گذشته شلوغ نیست (هیچ فیلم استودیو گیبلی، و نه فیلمی واقعی از فضای تلویزیونی)، هنوز هم تعداد زیادی فیلم انیمه وجود دارد که باید در سال 2024 به دنبال آنها باشید، با وعده ساخت فیلم های دیگر. خط

قفل آبی: اپیزود ناگی

قفل آبی

(اعتبار تصویر: هشت بیت)

تاریخ انتشار: 19 آوریل 2024 (ژاپن)

انیمه ورزشی Blue Lock بر روش‌های جالب ژاپن برای آموزش یک ستاره جدید فوتبال در پی مشکلات جام جهانی تمرکز دارد. راه حل؟ یک مرکز زندان مانند که برای پرورش یک مهاجم در کلاس جهانی طراحی شده است. اپیزود ناگی یک اسپین آف است و استعداد شگفت انگیز و در عین حال بی انگیزه سیشیرو ناگی را دنبال می کند.این از انیمه های محبوبی که در 2024 پخش می شوند است که مورد اقبال و انتظار خیلی از طرفدارها است . 

Code Geass: Roze of the Recapture

کد Geass

(اعتبار تصویر: SUNRISE)

تاریخ انتشار: می 2024 (ژاپن)

Roze of the Recapture که پس از وقایع Lelouch of the Resurrection اتفاق می‌افتد، ظاهراً اولین داستان از یک حماسه چهار قسمتی خواهد بود. نقش Roze را صداپیشه پرکار کوهی آماساکی ایفا می کند. با این حال، اطلاعات کمی در مورد داستان این پروژه وجود دارد.

 هایکیو فیلم: نبرد در زباله دانی 

هیناتا در فیلم هایکیو

(اعتبار تصویر: Production IG)

تاریخ انتشار: 16 فوریه 2024 (ژاپن)

ما در مرحله پایانی سفر هیناتا به سمت قله هستیم. انیمه والیبال به پایان رسیده است و به جای آن، یک فیلم دو قسمتی حداقل بخشی از داستان را به پایان خواهد رساند. نبرد در زباله دانی به دنبال بازی مورد انتظار بین کاراسونوی هیناتا و رقبای تاریخی نکوما است.

مابوروشی

مابوروشی

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

تاریخ انتشار: در حال حاضر (نتفلیکس)

پس از انفجاری که یک شهر کوچک را به دام می‌اندازد، ماسامونه نوجوان با یک دختر پیر در مکانی روبرو می‌شود که به نظر می‌رسد در زمان گیر کرده است. این یکی از فیلم‌های انیمیشنی است که برای بسیاری از مردم نزدیک به خانه خواهد بود.

My Hero Academia: شما نفر بعدی هستید

فیلم My Hero Academia

(اعتبار تصویر: استخوان ها)

تاریخ انتشار: 2 اوت 2024 (ژاپن)

چهارمین فیلم My Hero Academia در فصل ششم این انیمه اتفاق می‌افتد و دکو با شخصیتی مرموز که در نقش قهرمان افسانه‌ای All-Might ظاهر می‌شود، در تماس است. با این حال، هنوز تاریخ انتشار غربی وجود ندارد.

خیالی

خیالی

(اعتبار تصویر: Studio Ponoc/Netflix)

تاریخ انتشار: 2024

محل تماشای The Imaginary: Netflix

در خلاصه داستان The Imaginary، یک انیمه ماجراجویی فانتزی جدید از یک استودیو که می تواند استودیو گیبلی را حساب کند، آمده است: “یک دختر جوان و همراه خیالی اش دنیایی جادویی از موجودات و مکان هایی را کشف می کنند که قبلاً دیده نشده اند – اما یک نیروی شوم تهدید می کند که آن را نابود خواهد کرد.” تهیه کنندگان و انیماتورها به عنوان بخشی از تیم خود.

The Imaginary شروع یک “مشارکت چند فیلمی” بین نتفلیکس و استودیو پونوک است و ما هیجان زده هستیم که ببینیم این معامله در سال های آینده چه خواهد شد.

اولترامن: برخاستن

اولترامن: برخاستن

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

تاریخ انتشار: 2024 (Netflix)

اولترامن فوق محبوب ممکن است برای بسیاری در غرب آشنا نباشد، اما برای ژاپنی‌ها، موجود فضایی نام آشنا و نماد فرهنگ پاپ است.

Ultraman: Rising یک مقدمه عالی برای تازه واردان خواهد بود. این فیلم بر روی یک بازیکن بیسبال تمرکز دارد که به عنوان ابرقهرمان مهتابی می شود، که ناگهان پس از شکست دادن مادرش باید مراقب فرزندان کایجو باشد.

انیمه منتشر شده پس از سال 2024

جوجوتسو کایزن

(اعتبار تصویر: Gege Akutami/Shueisha، پروژه JUJUTSU KAISEN)

این دسته کوچک بعدی یکی از بزرگ‌ترین نام‌های فهرست هستند، اما تقریباً مطمئناً در سال 2024 منتشر نخواهند شد.

مرد اره برقی – The Movie: Reze Arc 

مرد اره برقی

(اعتبار تصویر: MAPPA)

در کمال تعجب، «مرد اره‌ای برقی» فصل دوم پخش نمی‌شود – به هر حال هنوز نه. مانگا آرک بعدی (با عنوان محبت آمیز دختر بمب توسط خوانندگان) به عنوان یک فیلم اقتباس شده است. این سفرهای خونین و وحشتناک دنجی را ادامه خواهد داد، که می میرد و با سگ شیطان پوچیتا ترکیب می شود تا تبدیل به مرد اره برقی شود. به طور طبیعی.انیمه های محبوبی که در 2024 پخش می شونددر وبسایت یولایکت.

 

Jujutsu Kaisen فصل 3

Jujutsu Kaisen فصل 2 قسمت 21

(اعتبار تصویر: Gege Akutami/Shueisha، پروژه JUJUTSU KAISEN)

Jujutsu Kaisen فصل 3 با آرک Culling Games سازگار می شود که جادوگران و جادوگران تازه بیدار شده را به طور یکسان در یک تورنمنت به سبک بتل رویال در مقابل یکدیگر قرار می دهند. انیمه های محبوبی که در 2024 پخش می شوند را می توانید از وبسایت یولایکت تماشا کنید . 

One Punch Man فصل 3

یک پانچ مرد

(اعتبار تصویر: کارکنان JC)

یک دقیقه گذشته است، اما ما انتظار داریم که از سایتما و میل او به از بین بردن ابرشرورها با، فقط یک مشت، چیزهای بیشتری ببینیم. هیاهوی پیرامون این سریال تا حدودی فروکش کرده است، پس بیایید امیدوار باشیم که فصل جدید بتواند بار دیگر شاهد افزایش آن باشیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *