چگونه می توانم سفارش خود را پیگیری کنم ؟

پس از ثبت سفارش کد مرسوله پستی به شما پیامک می شود کد را در سایت https://tracking.post.ir/ وارد کنید

چگونه می توانم سفارشم را لغو کنم ؟

 با وارد شدن به حساب کاربری خود سفارش را لغو کنید این در صورتی است که سفارش در حال پردازش باشد

چگونه در یولایکت محصولاتم را به فروش برسانم ؟

همه ی افراد می توانند با ثبت نام اقدام به فروش کالا خود برسانند توضحیات تکمیلی و ثبت نام در https://ulikeit.ir/sellers

چگونه می توانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم ؟

با ورود به بخش حساب کاربری می توانید مشخصات  خود را ویرایش کنید

رمز عبور خود را فراموش کرده ام چگونه می توانم بازیابی کنم ؟

هنگام بازکردن یولایکت گزینه ورود را بزنید سپس بازیابی رمز را ، لینکی به شماره موبایل شما ارسال می شود که می توانید ان را عوض کنید

آیا امکان مرجوعی کالا وجود دارد؟

 در یولایکت ما می کوشیم که بهترین خدمات را به شما بدهیم زین پس در صورت مشکل یا ایراد در کالا تا 24الی 48ساعت می توانید کالا خود را مرجوع کنید

در صورت عیب و خرابی در مسیر باید چه کار کنم ؟

24 ساعت مهلت گزارش و ارسال دارید

چه شکلی کیف پول خود را شارژ کنم ؟

با رفتن به حساب کاربری گزینه کیف پول و یا ایکون کیف پول در بالای صفحه

هزینه ارسال چگونه محاسبه می شود ؟

اگر کالا با ارسال پست ملی باشد و نیاز به بسته بندی ویژه نداشته باشه عددی معقول مانند بسته های پستی معمول است ، هزینه ارسال با پست ها ویژه و یا باربری در هنگام ثبت سفارش به صورت سیستمی محاسبه می شود همچنین وزن کالا عاملی موثر در قیمت نهایی است

در هنگام سفارش کالا های داری گارانتی چه باید کرد ؟

باید با حضور نمایندگی مجاز باز و نصب بشود تا شامل گارانتی بشود

هنگام عودت بیعانه چه می توان کرد

در صورت فرستادن بیعانه و لغو سفارش 30 درضد از هزینه بیعانه کسر می شود